Kas yra Klaipėdos universiteto ligoninė?

Tai yra gydymo įstaiga.

Kokios paslaugos čia teikiamos? 

Ligoninėje žmonės gydomi, operuojami, konsultuojami. Galima guldyti į ligoninę, galima ir neguldyti. Tai sprendžia gydytojas.

Ar reikia mokėti?

 Kai ligonį draudžia valstybė ir žmogus turi siuntimą arba jam pagalbos reikia skubiai – mokėti nereikia. 

Kaip užsiregistruoti pas gydytoją?

Užsiregistruoti galima paskambinus telefonu 846 410000, internetu. 

Kur rasti Klaipėdos universiteto ligoninę?

Ligoninę galima rasti Klaipėdoje adresu Liepojos g. 41.